Sunday, September 27, 2009

Cuti....

Salam..

aku skrg dah habs praktikum..so...ktrg leh cuti sampai sem dpan..seronok...hehehe
tapi..lagi seronok kalo ada something nak wat..
oh ye..hari tu dah bace novel si Hilal yang baru..'terasing'..aku pinjam kawan punya gak..hehehe sori yer Hilal..
anyway..cite terasing tu best gak la..ala-ala Thriller Romantis gitu...tak sang ka gak ko leh wat cite camtu..huhuhu..
tapi sape sebenarnya yang terasing dalam cerita tu..yang aku faham..yang terasing nye si Zaman tu, kawan Saifullah..tapi pasal apa bayak cerita pasal si Saifullah? Aku tau dia Hero..tapi ko banyak cerita pasal si Saifullah sangat sampai ko agak mengabaikan cerita pasal yang jadi tajuk novel tu..terasing..tapi...tak tau la kalo aku yang salah tafsir..Ape2 pun ..thumbs up gak la kat novel kali ni..syabas..


Tajuk: Terasing
Penulis: Hilal Asyraf
Penerbit: Telaga Biru
Harga: Rm20
komen:Cover dia canteek...


1 comments:

AdH said...

Waah...
Akak baru habis baca VT.
Mantap!